Міжнародний форум INNOVATION MARKET

Секція «Екологія – GREEN MIND»

Міжнародний виставковий центр, Київ, пр-т Броварський, 15

+38 (044) 332-84-08, +38 (067) 886-31-93; +38 (099) 642-81-57

22 листопада – день присвячений реформам для розвитку в Україні моделі СТАЛОГО СПОЖИВАННЯ

22.11.2018 з 10:30 до 13:00

Тренінг

Керівні принципи надання інформацій про екологічність продукції

Купити квиток (від 50 до 100 грн.)

Актуальність

Виникнення ринку екопродукції та його стрімкий розвиток були обумовлені ресурсовиснажливим виробництвом та зниженням якості товарів і послуг заради цінової конкуренції.

Прагнення до збереження довкілля, здоров’я та більш якісних умов сучасного життя мотивує зростання споживчого попиту на натуральне, якісне і більш безпечне.

Кількість обізнаних споживачів збільшується з року в рік. Вони не вірять рекламним витівкам. Уважно вивчають склад продуктів, маркування, характеристики товарів чи приладів. Дивляться передачі, читають публікації що викривають недобросовісних виробників, і вже знають більшість оманливих маркетингових прийомів.

Харчові продукти, будматеріали, побутова хімія, вироби для оздоблення оселі, косметика, туризм – все це стало частиною світового екологічного тренду і вимагає відповідного ставлення до ведення бізнесу.

Дослідження проведені на замовлення Єврокомісії у 2016 році надали оцінку світовому ринку екопродукції у 4200 млрд. євро з часткою ЄС – 21%. З 2010 року цей ринок щорічно зростає на 4% і має найбільший потенціал до зростання.

Обираючи товари чи послуги, споживач хоче бути впевнений у тому, що задекларована виробником «екологічність» відповідає дійсності. Саме таку позицію за даними опитування у 2017 році розділяють 98% японців, 77% європейців, 61% китайців і 53% українців.

Екологічні переваги стають рушійною силою в конкурентній боротьбі, а світовий екотренд створює нові можливості для сталого розвитку бізнесу.

Учасники тренінгу

  • Отримають інформацію за результатами аналізування ринків України та інших країн світу щодо до впливовості екологічного тренду та про те, що впливає на посилення його потенціалу.
  • Ознайомляться:
    • з керівними принципами інформування про екологічність продукції;
    • доступними способами підтвердження екологічних характеристик і переваг продукції, керуючись вимогами міжнародних і національних стандартів;
    • історіями успіху українських та зарубіжних виробників екологічної продукції.
  • Дізнаються про відповідальність за використання екологічних тверджень та маркувань згідно Закону.
  • Матимуть можливість отримати відповіді на питання що виникли по темі заходу у тренерів.
  • Отримають інформаційні матеріали та сертифікат учасника тренінгу.

Цільова аудиторія

Представники компаній, підприємств, бізнес-асоціацій та спілок, експертні та громадські організації, засоби масової інформації.

За підтримки та участі

Партнер

2018 © Международный форум Green Mind

Дизайн сайта и Верстка сайта - KWEB