Міжнародний форум INNOVATION MARKET

Секція «Екологія – GREEN MIND»

Міжнародний виставковий центр, Київ, пр-т Броварський, 15

+38 (044) 332-84-08, +38 (067) 886-31-93; +38 (099) 642-81-57

22 листопада – день присвячений реформам для розвитку в Україні моделі СТАЛОГО СПОЖИВАННЯ

22.11.2018 з 10:00 до 13:00

Тренінг

Керівні принципи надання інформацій про екологічність продукції

Зареєструватись

Представники бюджетних та неприбуткових організацій запрошуються до участі безкоштовно (по спискам за попередньою реєстрацією)

Іншим - купити квіток (від 50 до 100 грн.)

Актуальність

Виникнення ринку екопродукції та його стрімкий розвиток були обумовлені ресурсовиснажливим виробництвом та зниженням якості товарів і послуг заради цінової конкуренції.

Прагнення до збереження довкілля, здоров’я та більш якісних умов сучасного життя мотивує зростання споживчого попиту на натуральне, якісне і більш безпечне.

Кількість обізнаних споживачів збільшується з року в рік. Вони не вірять рекламним витівкам. Уважно вивчають склад продуктів, маркування, характеристики товарів чи приладів. Дивляться передачі, читають публікації що викривають недобросовісних виробників, і вже знають більшість оманливих маркетингових прийомів.

Харчові продукти, будматеріали, побутова хімія, вироби для оздоблення оселі, косметика, туризм – все це стало частиною світового екологічного тренду і вимагає відповідного ставлення до ведення бізнесу.

Дослідження проведені на замовлення Єврокомісії у 2016 році надали оцінку світовому ринку екопродукції у 4200 млрд. євро з часткою ЄС – 21%. З 2010 року цей ринок щорічно зростає на 4% і має найбільший потенціал до зростання.

Обираючи товари чи послуги, споживач хоче бути впевнений у тому, що задекларована виробником «екологічність» відповідає дійсності. Саме таку позицію за даними опитування у 2017 році розділяють 98% японців, 77% європейців, 61% китайців і 53% українців.

Екологічні переваги стають рушійною силою в конкурентній боротьбі, а світовий екотренд створює нові можливості для сталого розвитку бізнесу.

Учасники тренінгу

  • Отримають інформацію за результатами аналізування ринків України та інших країн світу щодо до впливовості екологічного тренду та про те, що впливає на посилення його потенціалу.
  • Ознайомляться:
    • з керівними принципами інформування про екологічність продукції;
    • доступними способами підтвердження екологічних характеристик і переваг продукції, керуючись вимогами міжнародних і національних стандартів;
    • історіями успіху українських та зарубіжних виробників екологічної продукції.
  • Дізнаються про відповідальність за використання екологічних тверджень та маркувань згідно Закону.
  • Матимуть можливість отримати відповіді на питання що виникли по темі заходу у тренерів.
  • Отримають інформаційні матеріали та сертифікат учасника тренінгу.

Цільова аудиторія

Представники компаній, підприємств, бізнес-асоціацій та спілок, експертні та громадські організації, засоби масової інформації.

За підтримки та участі

Партнер

2018 © Международный форум Green Mind

Дизайн сайта и Верстка сайта - KWEB